Vlucht en aankomst - Reisverslag uit San Josecito, Costa Rica van Margot en Rick - WaarBenJij.nu Vlucht en aankomst - Reisverslag uit San Josecito, Costa Rica van Margot en Rick - WaarBenJij.nu

Vlucht en aankomst

Door: Rick en Margot

Blijf op de hoogte en volg Margot en Rick

04 Januari 2009 | Costa Rica, San Josecito

Hoi allemaal,

Gisteren om 2.30 uur zijn we opgestaan en om 3.30 uur stond onze taxi, Dirk en Henny, voor de deur. Zonder files maar met veel mist bereikten we Schiphol om 5.15 uur. De balimedewerkers van Iberia kwamen nogal laat aanzetten met een grote rij tot gevolg. Om 8.33 uur gingen we de lucht in. Deze kleine vertraging ging wel inhouden dat we in Madrid weinig reservetijd zouden krijgen. In Madrid aangekomen moesten we daar toch met de handbagage door de douane. Ook hier stond een forse rij, die in verhouding tot wat we in Amerika hadden meegemaakt nog wel meeviel. Net op tijd arriveerden we bij de gate. Eenmaal in het vliegtuig hoorden we dat de vlucht nog zo´n
1 1/2 uur op zich zou laten wachten. Dit was de kans om te sms´en en te horen dat Van Barneveld naar de halve finales ging (Egwin bedankt).
In Costa Rica aangekomen ging het erg snel met douane en bagage, zodat we onze mede groepsreizigers en onze reisleider ook al snel ontmoetten.
Beide dingen zien er goed uit. De reisleider is een Belg woonachtig in Costa Rica. Dat is weer eens wat anders dan bij Djoser waar we toevallig vandaag al meer klachten over hebben gehoord mbt een Afrika reis. De andere reizigers zijn allemaal erg gezellig, dus het vooruitzicht is prima. Net hebben we een soort briefing gehad en om 10.00 uur gaan we naar de Nevelwouden van Monteverde. We hebben er, zeker na de kennismaking met een ieder en het doornemen van de reis, enorm veel zin in en gaan zeker genieten.Pura Vida zoals ze dat hier plegen te noemen.
Groeten van Margot en Rick

ps: Egwin sms je me de uitslag van de finale ook nog even?
Alvast bedankt.

• 04 Januari 2009 - 15:57

Egwin:

Jo familie...
    Top dat jullie veilig in het verre Zuid Amerika zijn aangekomen.
    Volgens mij hebben jullie werelds mazzel gehad want ik hoorde dat vliegveld Madrid er door stakingen vandaag uitligt !
    Ik zal de finale uitslag SMSsen. Ik voorspel een "The Power" overwinning..

Cya, Egwin (en familie)

• 04 Januari 2009 - 16:28

Egwin:

Jo familie...
    Top dat jullie veilig in het verre Zuid Amerika zijn aangekomen.
    Ik zal de finale uitslag SMSsen. Ik voorspel een "The Power" overwinning..

Cya, Egwin (en familie)

• 04 Januari 2009 - 20:17

Henk:

's Avonds in een hottub zitten. Water verwarmd door een zelfgestookt houtvuurtje en ontelbaar veel sterren boven je hoofd = iPura Vida!

Van de mist in Nederland naar de nevelwouden van Monteverde

p.s. nog kolibries gezien .....

Henk

• 04 Januari 2009 - 20:24

Iris:

Ha wereldreizigers,

Een begin van het jaar om jaloers op te zijn!
    Helemaal voor mij, want ik ben al sinds 1 januari ziek. Door griep geveld en nog weinig verbetering. De kleine beetje energie worden door een kleinje van binnen ingepikt.
    Maar nu eindelijk even niet in bed en met de laptop op de bank om jullie eerste belevenissen te lezen.
    Geniet ervan.

Groetjes, Iris

• 05 Januari 2009 - 09:17

Herry En Marry:

Hallo jongens, fijn dat het begin er zo goed uitziet.
    Geniet van alles wat je meemaakt.
    groeten van ons.

• 05 Januari 2009 - 09:47

Marcel:

He stel ! Is het daar ook al 2009 ? Je moet de tijd toch terugzetten ? dus misschien wel weer terug naar 2008 ha ha.

Die uitslag van die holbewoner wil je helemaal niet weten...

Volgende week moet ik "aan de bak" op de Vakantiebeurs. Moet ik nog folders meenemen voor jullie volgende reis ?

Laturrrrr..

Mas.

• 05 Januari 2009 - 10:48

Gerjan En Wendi:

Hoi, hoi,

Idd fijn dat jullie goed zijn aangekomen en nu kan de reis dan echt beginnen. De groep lijkt leuk, de reisleider lijkt leuk en is iemand van daar, dus dat moet goed komen. Klinkt veelbelovend en hopelijk gaat de reis verder ook zo worden. Veel plezier.

Groeten uit Nieuwleusen.

• 05 Januari 2009 - 12:15

Fam Bruins:

Super dat jullie het zo leuk hebben, geniet ervan en doe rustig aan, tot horens Groetjes uut de wiek.

• 05 Januari 2009 - 18:28

Henny En Dirk:

Hoi Margot en Rick
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en de groep oké lijkt. Hopelijk hebben jullie het warmer als hier, want het wil vannacht 15 graden gaan vriezen.
    Donderdag wordt op "jullie geliefde" Oostvaardersplassen de marathon geschaatst.
    We wensen jullie heel veel plezier daar in Costa Rica. Tot horens.

• 05 Januari 2009 - 21:25

Ellen Ruberg:

Hoi Margot en Rick
    Voor jullie nog de beste wensen voor 2009 en een heel fijne vakantie gewenst! Met zo'n begin gaat een goed 2009 vast wel lukken. Ik blijf jullie volgen.....
    Groetjes Ellen

• 07 Januari 2009 - 18:39

Henny En Dirk:

Hier even en berichtje uit Ruinen om mee te delen dat de gegevens van de LOI binnen zijn. Alles klopt en je moeder heeft ook nog even met Mariet gebeld en die had het ook ontvangen. Zij zou de data alvast doorgeven aan de afdeling planning. Verder hier geen bijzonders. We hopen dat jullie je daar goed vermaken en weer veel genieten. Groetjes.