Het komt dichtbij - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Margot en Rick - WaarBenJij.nu Het komt dichtbij - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Margot en Rick - WaarBenJij.nu

Het komt dichtbij

Door: Rick en Margot

Blijf op de hoogte en volg Margot en Rick

19 Januari 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Onze voorgenomen reis naar Ecuador en de Galapagos is helaas geannuleerd ivm te weinig opgave. Ons alternatief liegt er niet om. Aankomende vrijdag vliegen we naar Nairobi voor het begin van een 22 daagse vakantie naar Kenia en Tanzania. Er staan veel Game Drives op het programma om wild te spotten en in ons geval ook graag vast te leggen. De weersvoorspellingen zijn op het moment erg goed: licht bewolkt en een graadje of 26. Nog één dagje werken en dan zijn we beide vrij. Het inpakken kan dan gebeuren. Ook moeten we nog enkele voorbereidingen treffen voor de verbouwing van onze badkamer die tijdens onze vakantie gaat plaats vinden. We zijn erg blij dat Henny de ontwikkelingen daarvan op de voet wil gaan volgen. Als we over drie weken terug komen hebben we een fonkelnieuwe badkamer, als het goed is.
Vrijdagochtend 10.20 uur vliegen we onze vakantie tegemoet.
Mocht iemand zoiets hebben van: we hoeven die verhalen over de vakantie niet te lezen. Maakt niet uit, even goeie vrienden. Eén mailtje, en we verwijderen je uit de lijst...
We hopen jullie zoveel mogelijk op de hoogte te kunnen houden van onze belevenissen, maar het blijft Afrika, dus je bent afhankelijk van...

Groet en tot later.

Margot en Rick

• 20 Januari 2010 - 07:29

Henk#:

Hoi Rick en Margot

Klinkt allemaal erg mooi

Nog een fijne laatste werkdag (die er waarschijnlijk op zit als je dit bericht leest)........en dan volop genieten van deze hopelijk hééééle mooie vakantie !!

Enné Rick kijk uit waar/hoe je je voet(en) neerzet...............

Henk#

• 20 Januari 2010 - 08:30

Poldertjes:

Wat een heerlijk vooruitzicht. We wensen jullie een mooie reis toe, dat levert voor ons weer mooie verslagen op en daar genieten de kids helemaal van.
    Spot ze!

Groet,

Regina c.s.

• 20 Januari 2010 - 08:35

De Schoonveldes:

Hé Hallo lieve mensen,

Heel veel plezier en geniet lekker van jullie vakantie en van elkaar. We komen naderhand graag de kiekjes bekijken! Even lekker uitrusten heerlijke zeg. Wat een luxe dat jullie badkamer in deze weken wordt opgeknapt!!! Lekker thuiskomen als dat dan klaar is.

Nou pas goed op elkaar en tot horens ( we hopen op veel mooie berichten dan hebben wij ook een beetje vakantie hier)

Liefs Geuchien Geke Bart en Dian

• 20 Januari 2010 - 20:06

Gerjan En Wendi:

Hoi Margot en Rick,

Lichtelijk jaloers zijn we wel hoor. Naar Kenia en Tanzania. We zijn erg benieuwd naar jullie verhalen. Met name naar die uit Kenia, want we gaan ervan uit dat die bij ons mooie herinneringen oproepen. En de verhalen uit Tanzania horen we ook graag natuurlijk, want alles uit dat mooie Afrika is boeiend. We wensen jullie heel veel plezier, mooi weer en prachtige dagen vol met mogelijkheden tot het schieten van mooie plaatjes. Pas goed op elkaar, doe voorzichtig en geniet er volop van.

Fijne reis,

Gerjan en Wendi

• 21 Januari 2010 - 09:05

Iris:

Een goede reis, mooi weer, veel plezier en prachtige plaatjes gewenst!

Groetjes uit Zwolle,

Peter, Iris, Mara, Dione & Jens

• 21 Januari 2010 - 11:22

Herman En Monique:

moi

een hele fijne vakantie en een goeie reis.

groeten fam smitzel

• 21 Januari 2010 - 14:35

Ed:

Ik ben heel erg benieuwd. Dat is een reis die ook nog op mijn verlanglijst staat.
    Veel prachtige foto's maken dan kunnen we meegenieten.
    Heel veel plezier en succes toegewenst door,

Ed en Arina

• 21 Januari 2010 - 14:58

Gerrit En Ellie:

Hoi Rick en Margot,

Nog één nachtje slapen en dan is het al weer vrijdag de dag van jullie vertrek.
    Opnieuw en zeer avontuurlijke reis die jullie gaan maken en ook wij wensen jullie een bijzonder fijne vakantie.
    Groetjes,
    Gerrit en Ellie