Goede reis - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Margot en Rick - WaarBenJij.nu Goede reis - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Margot en Rick - WaarBenJij.nu

Goede reis

Door: Rick en Margot

Blijf op de hoogte en volg Margot en Rick

23 Januari 2010 | Kenia, Nairobi

Hoi allemaal,
De vlucht is prima verlopen. Met vroegtijdig in checken hadden geprobeerd bij de nooduitgang plaatsen te krijgen, maar dit kostte 100 euro extra. In het vliegtuig aangekomen, bleken deze plekken echter vrij. Nu hebben we er dus alsnog gezeten. Lekker met de beentjes gestrekt. Het was een erg luxe viegtuig met veel entertainment. Spelletjes en films genoeg. De reis is voorbij gevlogen.
We hebben een betrekkelijk korte nacht gehad, maar zijn redelijk fit.
Het ontbijt is op en we vertrekken zo naar Mt. Kenia. De groep lijkt op het eerste gezicht prima.
Al met al begint nu de vakantie.
Groet en tot later.
Margot en Rick

• 23 Januari 2010 - 06:05

Egwin:

Heel veel plezier gewenst, maak er iets moois van.
    Groeten, Egwin.

• 23 Januari 2010 - 08:33

Jan En Ine:

Nogmaals heel veel plezier en wij kijken weer uit naar die mooie foto's!!!

• 23 Januari 2010 - 09:13

Marry En Herry:

Hallo, jullie verslagje gelezen, wij zouden zeggen ga maar wat leuks doen voor die € 100 die je bespaard hebt, veel plezier

• 23 Januari 2010 - 10:20

Henny En Dirk:

Zo te lezen hebben jullie een relaxe reis gehad en ben je er dus helemaal klaar voor. De temperatuur daar is ook oké zo te zien dus wat wil je nog meer.Heel veel plezier gewenst en geniet er van. Groetjes uit Ruinen.

• 23 Januari 2010 - 11:49

Henk#:

Jullie gaan gelijk na de landing weer de hoogte in
    of bekijken jullie die berg vanaf de grond .......ben erg benieuwd !?

Groet Henk#

• 23 Januari 2010 - 12:34

Dirkjan:

Hallo, mooi dat het zo is verlopen.
    Nou nog een fijne vakantie verder, en geniet er van.
    Rick, Ajax heeft er weer een aanvallende middenvelder bij. Lodeiro uit Uruque.
    Groetjes daar, en nog veel plezier.

DJ

• 23 Januari 2010 - 15:11

Gerda:

Geweldig dat jullie er zonder kleerscheuren zijn gekomen, een gaaf temperatuurtje en dus mooie trips+fotoos maken.geniet en ik lees graag jullie verhaal. gr.

• 23 Januari 2010 - 18:31

Harold Enchristien:

genieten dan maar,en spotten die dieren.

• 24 Januari 2010 - 10:50

Gerjan En Wendi:

Mt. Kenia een ervaring op zich! Moesten jullie ook met sneeuwkettingen naar boven? Hopelijk is de goede vlucht een teken voor de rest van de reis en wordt het een reis om nooit te vergeten. Geniet ervan en schiet veel plaatjes.

Hier ligt weer sneeuw en is het frisjes, dus geniet ook van het lekkere weer daar.

Groetjes Gerjan en Wendi

• 24 Januari 2010 - 20:27

Iris:

Wil Helsen was erg leuk! Gelukkig dat het op de valreep nog goed kwam met de kaartjes. ;-)

Vandaag ook lekker Ajax-AZ live op tv gezien. Mooie overwinning. Jens sliep, Dione keek op onze slaapkamer tv en Mara zat achter de computer. Lekker onderuit gezakt op de bank dus!

Jullie hebben hele andere dingen te doen. Geniet ervan! Ben benieuwd naar jullie verhalen.

• 01 Februari 2010 - 13:30

Ans En Henk: