canopy enzo - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Margot en Rick - WaarBenJij.nu canopy enzo - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Margot en Rick - WaarBenJij.nu

canopy enzo

Door: Rick

Blijf op de hoogte en volg Margot en Rick

09 Maart 2006 | Costa Rica, San José

Hoi allemaal,

We zijn weer terug in San José. Margot's canopy is goed verlopen. Ze vond het spannend en heeft zich er goed doorheen geslagen zo op 40 meter boven de grond. Ik heb lekker bij het zwembad gelegen en ben derhalve goed uitgerust. 's Avonds hebben we in het hotel gegeten. Margot een tonijnsteak en ik een bord vol met spareribs. Het was heerlijk. Gisteren hebben we lekker op het strand vertoefd. De dieren kwamen vanzelf naar ons toe. Leguanen, Kapucijnersaapjes en een wasbeer. Je moest wel goed op je spullen letten wat die beesten pakken alles. Zo liep de wasbeer weg met het broodje gezond van een stel Duitsers .....
We hebben nog een gifkikker gespot bij het zwembad maar helaas is dit niet vastgelegd.
Vandaag met de bus naar San José, waar we nu winkelen. Verder geen bijzonderheden. Morgen gaan we via het regenwoud naar Cahuita (op zoek naar het oude besje en naar de reggae kroeg voor Harold)

Groet,

Margot en Rick

• 10 Maart 2006 - 05:08

Egwin:

Tja, ik ga maar weer eens aan het werk... Maar voor mij is het ook bijna weekend! Geniet lekker van je vakantie. Groeten...

• 10 Maart 2006 - 09:33

Gerrrit En Elly:

Zeer interessant en om jaloers op te worden zo'n prachtige avontuurlijke vakantie die jullie daar beleven.
    Nieuws over het thuisfront lezen jullie wel via de overige reacties en aldus doen wij dat niet.
    We zijn zeer benieuwd wat de ongetwijfeld zeer vele foto's te zien zullen geven bij thuiskomst.
    Pas goed op jullie zelf en blijf genieten.
    Groetjes.

• 10 Maart 2006 - 10:07

Jocelyne:

Wat klinkt dat allemaal super zeg! Al die beesten en het mooie weer en de mooie natuur. Lijkt me ook wel wat. Geniet maar lekker en die fotoos komen ooit nog wel... Samen met de orka fotoos!Groetjes Joos

• 10 Maart 2006 - 16:35

Wendi En Gerjan:

Ik hoor het wel, jullie vervelen je geen moment. Geniet er nog lekker even van. Wij hebben nu ook lekker weekend, dus dat komt wel goed. Morgen naar Ajax-PSV, hoop dat het een leuke wedstrijd wordt! PSV ligt uit de Championsleage verloren met 4-0 van Olympic Lyon. En een zoon van Derk Pullen (ik denk Remkus of hoe die ook al weer heten mag) gaat volgend jaar naar Dos 46. Alles hier oke verder, tot volgende keer!

• 10 Maart 2006 - 19:05

Marry En Herry:

Hoi! Margot en Rick
    Wij zien het ook,net als al die andere mailtjes schrijvers, met een jaloerse blik wat jullie daar allemaal zien en meemaken.Wij hopen dat het nog tot het einde van jullie vacantie zo blijft, veel plezier, Ma en Pa

• 10 Maart 2006 - 19:20

Henny En Dirk:

Nou Margot je hebt wel weer iets moois meegemaakt met je canopy nietwaar? Weer eens iets anders en na een dagje strand zijn jullie wel weer uitgerust neem ik aan. Ook hier staat het weekend weer voor de deur.
    Maar de berichten zijn weer niet geweldig, koud en regen of natte sneeuw, dus maar niet te veel naar buiten.Verder hier ook geen bijzonders. We gaan zo kijken naar "Wie is de Mol". Dus tot het volgende bericht maar weer.Maak er nog een mooi weekje van. Groetjes uit Ruinen.

• 10 Maart 2006 - 21:40

Mas:

Wie is de Mol.. nou hier is de mol. Geniet echt van jullie verhalen ..dan begint het bij mij ook te kriebelen. Auto nog steeds heel. Rechtszaak (afgelopen dinsdag) goed verlopen. 21 maart uitspraak. Camper is er nog niet dus de auto hou ik nog even ha ha.
    Have Fun !
    Adios.

Mas.

• 11 Maart 2006 - 16:22

Haerold En Christien:

het is nog steeds Genieten zo te horen,dit is hier wel minder met al die regen en sneeuw.
    Neem nog en lekkere baco op het terras of in de kroeg in cahuita en nog veel plezier aan de caribische kust.

groetjes.