Het einde .... - Reisverslag uit San Josecito, Costa Rica van Margot en Rick - WaarBenJij.nu Het einde .... - Reisverslag uit San Josecito, Costa Rica van Margot en Rick - WaarBenJij.nu

Het einde ....

Door: Rick en Margot

Blijf op de hoogte en volg Margot en Rick

23 Januari 2009 | Costa Rica, San Josecito

Hoi allemaal,
We zijn weer terug in San Jose en wel in hetzelfde hotel als waar het 3 weken geleden allemaal begon.
Eergisteren hebben we in de middag nog gewandeld bij de lodge. Hier hebben we doodshoofdaapjes gezien en een luiaard, twee toekans en een aracari. Dat kan allemaal in zo een kort wandelingetje van anderhalf uur. In de avond hebben we heerlijk gegeten in Quepos. Gisteren hebben we eerst gewandeld in het Nationaal Park Manuel Antonio. Dit moet ongeveer het meest toeristische plaatsje van het land zijn. In de middag hebben we een cruise met een zeilboot gemaakt. We hebben dolfijnen gezien en gesnorkeld en lekker gegeten.
Vandaag hebben we eerst weer bij de lodge gelopen. Er zit een behoorlijk park bij. Daarna hebben we nog wat bij het zwembad gezeten en gelezen. Rond het middaguur vertrokken we naar San Jose. Na een file kwamen we hier om 16.30 uur aan. Het einde van de reis nadert snel. We kunnen toch niet naar de vulkaan POAS. Het belangrijkste deel is nog niet bereikbaar, jammer genoeg. Nu moeten we nog een keer naar Costa Rica...
Morgen gaan we eerst nog even de winkelstraat bekijken. Om 12.30 uur gaan we lunchen en afscheid nemen van Jeffrey, onze chauffeur. Het is ook zijn laatste reis want hij wordt taxichauffeur. Geert, onze reisleider, begeleidt ons nog naar de luchthaven en om 18.00 uur vliegen we naar Madrid en dan zit het er op, helaas. Jullie worden allemaal bedankt voor de reacties en Ed en Arina, we horen graag nog wat meer details over jullie naderende trip.
Tot zover! Adios en tot later in ons koude kikkerlandje. Oh ja, San Jose had gisteren de koudste dag ooit,
14 1/2 graad celsuis.

Groeten, Egwin

• 24 Januari 2009 - 07:06

Marcel:

He stel !

Sjonge jonge ... als een bounty (rooie ?) strand jullie al niet meer kan bekoren :-)

Wel grappig, jullie einde is mijn begin. Want ik vertrek vandaag voor een paar maanden naar Spanje en Portugal.

Daar is het trouwens nu (nog) prima weer. In het zuiden dan tenminste. Ca. 20 graden. Hoe warm het in Madrid is weet ik niet.

Goede terugreis verder en tot gauw !

Mas.

• 24 Januari 2009 - 07:15

Jets:

Hoi vakantiegangers,

Wat gaan die 3 weken toch snel he. Geniet nog even van de laatste uurtjes en een goede reis naar huis. Voor het weer kun je beter daar blijven. 14 gr is lekker warm. Hier regent het.
    Groetjes en tot ziens

• 24 Januari 2009 - 08:18

P36:

hoi, hoi,

jeetje wat gaat het toch snel zeg, alweer 3 weken vakantie erop zitten!Hopelijk hebben jullie een goede terugreis (gehad). Eenmaal thuis druk bezig met de foto's, dan kunnen ze straks met trots worden getoond. Succes met het wennen weer hier in het koude, kille en natte Nederland.

Groet en tot snel horens.

Gerjan en Wendi

• 24 Januari 2009 - 08:41

Herry En Marry:

Ja , aan alles komt een eind.
    We hopen dat jullie een goede terugreis hebben en welkom thuis dan maar.
    Tot dan.....

• 24 Januari 2009 - 08:44

Iris:

Goede reis naar huis (als jullie dit nog lezen). Ik heb proberen uit te rekenen wanneer jullie nou precies voet op Nederlandse bodem zetten, maar dat is nog niet gelukt. Maar we lezen vanzelf als jullie weer thuis zijn aangekomen.

Groetjes van ons allemaal.

• 24 Januari 2009 - 09:55

Jan En Ine:

Hallo vakantiegangers,

Wat erg dat jullie nu WEER niet de Poas hebben kunnen zien, en hij is zo mooi!!!!!!! Flauw he??
    Goede reis en tot snel!

Jan en Ine

• 24 Januari 2009 - 10:34

Henk:

Drie weken zijn snel voorbij maar jullie hebben in die drie weken vast een geweldige vakantie gehad !! Daar moet je het dan een tijdje mee doen. Nu eerst terug naar Nederland en weer in de sleur terecht komen om daarna weer des te meer van een volgende vakantie te kunnen genieten !! Kom jullie foto's wel een keer bekijken !?

Goede reis terug

Henk

• 24 Januari 2009 - 11:23

Corjanus-kappert:

Leuk om weer op afstand een mooie vakantie mee te beleven.
    Tip voor als jullie weer in Nederland zijn: kom naar Marknesse: deze week zat het weer vol met uilen!!!!
    Goede terugreis!

• 24 Januari 2009 - 21:26

Ed En Arina:

Het gaat snel zo'n reis.Nog een goede terugreis. We sturen wel een mail met details van onze reis.
    In die uilen van Marknesse ben ik ook erg geinteresseerd en zou die ook graag fotograferen.
    Dus een mailtje met de exacte plaats is welkom!

Ed
    agter@multiweb.nl