Weer thuis - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Margot en Rick - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Margot en Rick - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Rick

Blijf op de hoogte en volg Margot en Rick

24 November 2006 | Nederland, Meppel

Hallo allemaal, Na een reis met eerst vertragig in Livingstone en vervolgens nog eens in Johannesburg kwamen we 4 uur later (13.45 uur) dan de bedoeling in A'dam aan. Voordat we uit Zabia vertrokken heeft Margot nog een Rhinowalk gemaakt in de stromende regen. Ze heeft hierbij Neushoorns van 2 tot 3 meter afstand gezien. Ook de buffels waren niet ver weg. Het was gevaarlijk maar de gidsen waren gewapend. Het was een schitterende ervaring. De terugreis was heel erg vermoeiend vooral omdat we van 17.15 uur t/m 2.30 uur op de luchthaven in Johannesburg zijn geweest.
Al met al was het een hele mooie, maar wel vermoeiende vakantie. We vonden het leuk om de website bij te houden al was het lastiger dan in Costa Rica ....
Ook is het leuk om vanuit het vakantieland de reacties van een ieder te lezen. Allemaal bedankt daarvoor en op naar de volgende vakantie.

Groeten van Margot en Rick

• 24 November 2006 - 18:54

Marcello:

fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn ! Margot op 2 a 3 meter een neushoorn gezien. Ha ha .. da's ook niet zo vreemd toch. Die zagen natuurlijk een bekende neus ... of was Margot's neus al hersteld ?
    Met 1,5 week ben ik ook weer thuis en ik zoek nog een auto ha ha.
    Ciao Mas.

• 24 November 2006 - 19:52

Wendi En Gerjan:

Fijn dat jullie weer heelhuids terug zijn. Het was hartstikke leuk om jullie reis zo te volgen. Doe maar lekker kalmpjes aan dit weekend, zorg dat je een beetje bijtankt en dan kunnen jullie er weer even tegenaan!
    Wendi en Gerjan

• 25 November 2006 - 10:17

Gerrit En Elly:

Vermoeid maar gezond en wel weer (lekker) thuis.
    Meestal gaan we op vakantie
    om wat bij te komen en wat uit te rusten maar bij jullie is het denken we juist andersom.
    Bedankt voor de berichten en de foto's zien we nog wel een keertje hopen we.
    Groetjes,
    Gerrit en Elly.

• 26 November 2006 - 18:39

Jan En Ine:

Hallo Rick en Margot,
    Fijn dat jullie weer gezond en wel thuis zijn.
    De vakantie is wel geslaagd zo te lezen!
    Bedankt voor de leuke berichten en wij kijken uit naar de foto's.
    Hartelijke groeten van Jan en Ine