Goed het nieuwe jaar in/ Costa Rica - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Margot en Rick - WaarBenJij.nu Goed het nieuwe jaar in/ Costa Rica - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Margot en Rick - WaarBenJij.nu

Goed het nieuwe jaar in/ Costa Rica

Door: Rick

Blijf op de hoogte en volg Margot en Rick

30 December 2008 | Nederland, Meppel

Hallo allemaal,

Zaterdag is het dan weer zover. Dan begint onze reis naar Costa Rica. We vliegen om 8.05 uur in de ochtend, via Madrid naar San José. Gelukkig hebben we geen tussenstop in Amerika.
De gekozen reisorganisatie is nu Koning Aap. We gaan 23 dagen op pad en komen op een aantal andere plekken dan de vorige keer.
We hebben een groep van 10 personen + een reisbegeleider.
De nieuwe fotoapparatuur moet zorgen voor (nog) betere foto's dan de vorige keer. Hoewel Margot het wel een beetje jammer vindt dat er net nu ijs moet liggen, hebben we er beide wel erg veel zin in om de zomerzon op te gaan zoeken.
Mocht je geen zin hebben in onze berichten dan kun je je heel gemakkelijk via deze site afmelden.
We zullen proberen met regelmaat te mailen, al kunnen we ons voorstellen dat er in de jungle geen internet voor handen is.

Groeten en natuurlijk voor iedereen alvast de beste wensen voor 2009.

Margot en Rick

• 30 December 2008 - 11:36

Jeroen En Marjan:

Je kunt nog een paar dagen schaatsen Margot!
    Wij zullen de mailtjes weer volgen, het blijft leuk om jullie op deze manier te volgen.
    Alvast een fijne vakantie, maar we zien jullie voor die tijd nog wel.

• 30 December 2008 - 11:57

Koning Mol:

tja, ik ben nu eenmaal vaak online en zag jullie briggie voorbij komen...

Jullie hebben het er goed voor staan !

Heel veel plezier en dat jullie maar weer heel veel vogels :-) tegen zullen komen ha ha.

Hele fijne jaarwisseling en ik ga jullie verslag zeker volgen.

Mas.

• 30 December 2008 - 14:12

G & G & B & D:

Heel veel plezier en geniet er maar lekker van....en als ze geen vogels meer over hebben proberen jullie onze uil toch nog een keer te vangen...ha ha op beeld dan he? We kijken weer uit naar jullie vakantie belevenissen ( het is dan net of wij ook een beetje vakantie hebben)

Alle goeds voor 2009 en gezellige jaarwisseling

Groetjes Geuchien Geke Bart en Dian

• 30 December 2008 - 17:35

Henk:

Hé Rick en Margot

Dat is een mooie trip om het nieuwe jaar mee te beginnen
    Ik hoop dat jullie 23 hele mooie dagen zullen hebben in Costa Rica

We zijn een beetje jaloers geniet er van ,alvast een goed 1909

• 30 December 2008 - 18:46

PIMDx:

Ha Rick & Margot,

Ik zat al te wachten op jullie eerste berichtje :-) Maar ik kijk natuurlijk vooral uit naar jullie eerste berichtej vanuit Costa Rica.

Margot, ik baal net als jij dat er juist nu ijs moet liggen ;-) Maar goed, duimen voor volgend jaar alvast maar. En voorzichtig he, voor het geval je voor zaterdag nog de ijzers onder gaat binden. Verzwinkte enkels enzo lijken me geen pretje op vakantie.

Groetjes en nog een fijne jaarwisseling in Nederland. En misschien nog tot bels voodat jullie weg gaan. En mochten we jullie onverhoopt niet meer spreken dan alvast een hele goed reis en vakantie gewenst. Jullie zijn er in ieder geval op tijd weer ;-)

Peter, Iris, Mara & Dione

• 30 December 2008 - 20:05

Irene:

Hallo Margot en Rick,
    Via de zoekmachine op deze site kwam ik op jullie waarbenjij.nu. Ik vlieg tien jan., precies een week later dus, via Madrid naar San José en was nieuwsgierig of er daar nog meer Nederlanders met een waarbenjij.nu zouden zijn. Toevallig.

Heel veel plezier!

Groetjes,
    Irene

irenec.waarbenjij.nu

• 01 Januari 2009 - 19:05

Gerjan En Wendi:

Heel veel plezier in het mooie Costa Rica. Hopelijk krijgen jullie een leuke groep, maken jullie een mooie reis, zien jullie veel en kunnen jullie vele mooie foto's maken. We wachten vol nieuwsgierigheid op een volgend berichtje.
    Doe voorzichtig, pas goed op elkaar en geniet ervan!
    Gr. Gerjan en Wendi

• 03 Januari 2009 - 09:35

Jetske:

Hoi Margot en Rick,

Goeie reis en geniet ervan.

• 03 Januari 2009 - 10:52

Joost En Annemie:

Wij wilden jullie nog een goede reis een fijne vakantie via de sms wensen. Maar helaas zijn al mijn nummers verdwenen uit mijn telefoon!
    Dus via deze weg willen we jullie als nog een fijne en mooie vakantie wensen!!!!

• 03 Januari 2009 - 12:31

Henny En Dirk:

Hallo luitjes,
    Op het moment dat ik dit type zitten jullie in het vliegtuig van Madrid naar Costa Rica en we hopen dat jullie een goede reis hebben gehad. Wij waren om plm. 9.30 uur weer terug in Ruinen. Op de terugreis geen last gehad van mist dus dat was weer een meevaller.
    We wensen jullie heel veel plezier en geniet er van. Groetjes uit Ruinen.