Corcovado - Reisverslag uit Puerto Jiménez, Costa Rica van Margot en Rick - WaarBenJij.nu Corcovado - Reisverslag uit Puerto Jiménez, Costa Rica van Margot en Rick - WaarBenJij.nu

Corcovado

Door: Rick en Margot

Blijf op de hoogte en volg Margot en Rick

19 Januari 2009 | Costa Rica, Puerto Jiménez

Hallo allemaal,

We zijn weer even terug in Puerto Jimenez. De dagen in het tentenkamp waren geweldig. Wandelingen zorgden er voor dat we weer erg veel hebben gezien. Een hele giftige slang kwam op ons pad tijdens een wandeling langs en door een rivier. De wandeling door het nationaal park werd opgeleukt door het zien van liefst twee tapirs. Deze dieren zie je bijna nooit. In Corcovado zijn ook veel rode Aras en deze hebben we dus ook goed kunnen zien. We zijn nu net terug van een vroege wandeling naar onze 4x4 taxis. Deze brachten ons naar hier over een slechte weg en door riviertjes. Nu gaan we naar Drake Bay. Kijken wat dat ons gaat bieden. Voor hen die voor Feyenoord zijn....sterkte!
Groet, Margot en Rick

• 19 Januari 2009 - 14:51

Egwin:

Nog even en dan gaan we lekker naar Vrienden van Amstel Live ! Ik heb medelijden dat jullie in zo'n jungle moeten bivakeren terwijl wij per luxe bus heen en weer gereden worden over gladde snelwegen, heerlijk gaan eten in luxe restaurants en gaan genieten van de beste muziek (lees: veel drinken) ter wereld.
    Maar ja, verschil moet er zijn... :)

• 19 Januari 2009 - 16:18

Marry En Herry:

Blij zijn wij voor jullie dat het er zo goed uitziet,zijn heel nieuwsgierig naar de foto's. Hier is het koud en guur dus geniet nog maar even want voor je het weet ben je weer hier. Groetjes

• 19 Januari 2009 - 17:24

Henny En Dirk:

Fijn te lezen dat de dagen in het tentenkamp zeer goed bevallen zijn en jullie weer veel gezien hebben.
    Het eind komt al weer in zicht, dus ga nog volop genieten van de laatste week daar in Costa Rica.
    Veel liefs uit Ruinen.

jullie belevenissen kus voor Margootje

• 19 Januari 2009 - 21:14

Iris:

Hai vakantiegangers,

Wij lezen weer mee hoor, want onze vakantie zit erop. Saai natuurlijk vergeleken jullie verhalen, maar wij hebben wel genoten van een relaxte week in een heel mooi huisje in Centerparcs Hochsauerland. Peter heeft ook nog even op de skies kunnen staan. De meiden waren meer te porren voor het zwembad dan voor het sleeen in de sneeuw. En ik waggel voort.

Groetjes, Iris

• 20 Januari 2009 - 14:24

P36:

Hoi Margot en Rick,

Jawel, een tentenkamp kan een stuk aangenamer zijn dan een hotel! Of bedoelden jullie dat niet met de dagen in het tentenkamp waren geweldig............Zo te lezen wandelen jullie er heel wat aan af dat zorgt ervoor dat jullie mooie dingen zien en mooie plaatjes kunnen schieten. En laat dat nou net het doel van de reis zijn geweest, dus dat komt helemaal goed. Nog veel plezier daarginder in Costa Rica.

Groetjes Gerjan en Wendi

• 21 Januari 2009 - 01:13

Peter & Jetske:

Hé reisgenootjes!

Onze reis is zeker mooi. We hebben het getroffen met jullie tijdens deze reis. Leuk om samen vogels te spotten en te genieten van Costa Rica.

Ik hoop dat we de laatste dagen net zo genieten als de eerste twee weken!

Groetjes Jetske & Peter

• 21 Januari 2009 - 11:33

Harold En Christien:

Zo te lezen is het allemaal zeer de moeite waard,geniet nog maar een paar dagen van al het mooie natuurschoon.
    In nederland hebben we op dit moment drie kleuren donkergrijs,grijs,lichtgrijs. Niet echt om vrolijk van te worden.
    Klein lichtpuntje feyenoord heeeft de bekerontmoeting helaas!! ook met 0-3 verloren.Er rest nog een ding dit seizoen voor de rotterdammers en dat is handhaving in de hoogste klasse(een zware opgave)

mazzl