Aankomst Costa Rica - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Margot en Rick - WaarBenJij.nu Aankomst Costa Rica - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Margot en Rick - WaarBenJij.nu

Aankomst Costa Rica

Door: Rick

Blijf op de hoogte en volg Margot en Rick

27 Februari 2006 | Costa Rica, San José

Hoi allemaal,

We zijn er .....eindelijk. Het was een lange reis, maar om kwart voor 7 's ochtends Nederlandse tijd zijn we in San Jose gearriveerd.
Het eerste gedeelte van de vlucht met Martinair was heel prettig. Goed en veel eten onderweg en er was voldoende comfort. De overstap in Orlando (ipv Miami) was een drama. De controle was zo scherp dat het een eeuwigheid duurde. Veel formulieren invullen, vingerafdrukken afgeven en met je gezicht naar de camera. Al met al niet leuk. Het vervolg van de reis was in een ander vliegtuig met vrije plaatsen. Gezien de controle waren we natuurlijk te laat voor de topplaatsen. Voor drie uurtjes was het net te doen. Nu zijn we wel af en morgen moeten we al om 7.00 uur ontbijten. Het is nu 0.00 uur. Wat nou vakantie....

Groeten en tot later.

Margot en Rick

• 28 Februari 2006 - 06:31

Egwin:

Gaaf, Amerika, het land van de onbegrenste (on)mogelijkheden. Maar goed, ff slikken en dan nu vakantie houden. Wij werken hier in NL weg gewoon nog ff verder. Groeten ... :)

• 28 Februari 2006 - 10:11

Marry En Herry:

Wij zijn allang blij dat jullie goed zijn aangekomen.De perikelen op het vliegveld maar gauw vergeten en vakantie vieren. Hebben jullie een leuke groep? groetjes Ma en Pa

• 28 Februari 2006 - 14:28

Peter & Iris:

Wat leuk dat we direct al kunnen vernemen hoe het met jullie gaat. Al is het natuurlijk wat minder leuk dat jullie in Amerika aan zo'n grootscheeps onderzoek zijn blootgesteld.
    Hebben jullie het lekker warm daar? Hier komt nu de sneeuw uit de lucht vallen.
    Groetjes en we denken iedere dag aan jullie (gewoon uit jaloezie hoor, dat jullie lekker weg zijn en wij niet).

• 28 Februari 2006 - 17:25

Mas:

Met je gezicht naar de camera ... nee, echt niet leuk ! Ik heb trouwens vanochtend jullie auto gejat. Werd betrapt door je broertje. Rijd best goed. Ik kan zelfs al zonder hulp uit de auto komen.

Veel plezier daar ! Gr. Mas.

• 28 Februari 2006 - 17:26

Gerjan & Wendi:

Ja, Amerika is echt het land van de extremen, groot, groter, grootst, en dus ook bij controle op het vliegveld. Blij te horen dat jullie er goed doorheen zijn gekomen en inderdaad dit maar snel vergeten en gaan genieten van VAKANTIE!!! Want het gaat vast heel erg mooi worden!!! Tot het volgende bericht.

• 28 Februari 2006 - 17:52

Dirk En Henny:

Fijn dat de vlucht weer achter de rug is.Nu kunnen jullie lekker gaan genieten van de langverwachte vakantie.Liefs pap en mam.

• 28 Februari 2006 - 18:13

Roelof:

Ja,ik wil jullie als nog een fijne vakantie toe wensen. En verder kijk even naar je webmail (@Home).

Beste...

• 01 Maart 2006 - 19:52

Wendi En Gerjan:

De sneeuw komt hier met bakken uit de lucht en het is glibberig op de weg. Marcel was hier in Nwl met jullie bakkie maar hij had al 10 min vertraging opgelopen. Maar wij hadden niks gehoord van aflasting dus wij vrolijk maar rustig op pad. Zijn we net bij de Piri Piri om de snelweg op te draaien telefoon. De wedstrijd gaat niet door, het volk uit Friesland kon er niet komen. Dus wij ipv bij de stoplichten rechtsaf de snelweg op, wij rechtsomkeerd weer naar huis. Dus jullie missen geen wedstrijd zo (of we moeten hem nog zeer binnenkort inhalen, maar dat zullen we dan wel horen)Dus Mas heeft hier nog even een bakkie gedaan en is weer met jullie car naar huis getuft. Daar zal hij inmiddels wel zijn aangekomen, net op tijd voor de wedstrijd!!!
    Verder alles goed hier, wij hopen daar met jullie ook. Gegroet, wendi en gerjan.

• 02 Maart 2006 - 16:13

Gerrit En Elly:

Met enige hindernissen toch goeed aangekomen en dat is geruststellend.
    Leuk om op deze manier op de hoogte te blijven.
    Hier is het echt winter met veel sneeuw overlast.
    Gisteren hebben we er 4 uur over gedaan om vanaf
    Amersfoort naar Meppel te rijden (File van 46 km.)
    Groetjes,
    Gerrit en Elly