Dag 7 - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Margot en Rick - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Margot en Rick - WaarBenJij.nu

Dag 7

Door: Rick

Blijf op de hoogte en volg Margot en Rick

05 Maart 2006 | Costa Rica, Fortuna

Hoi allemaal,

In het zelfde internetcafé wederom mogelijkheid tot het tikken van een berichtje. We zijn zojuist terug van weer een excursie. Een boottocht in de Cano Negro. We hebben heel veel mooie dieren en verdere natuur gezien en hebben zelfs nog even in Nicaragua gevaren. Hele grote leguanen gezien, kaaimannen en heel veel vogels. Ook waren er notabene koeien die de rivier over staken. We hebben goed weer gehad maar de top van de Arenal laat zich nog niet zien. Wel gaan we vanavond even kijken of er een lavastroom te zien is.

Verder weinig nieuws. Morgen vertrekken we naar Manuel Antonio.

Groet,

Margot en Rick

• 05 Maart 2006 - 22:56

Egwin:

Toppie hoor, zo iedere dag ff een verhaaltje lezen... lekker ontspannend als je morgen weer moet werken! Groeten aan Manuel en Antonio :D:D

• 06 Maart 2006 - 09:28

Iris:

Tsja ... verschil moet er wezen ... jullie hebben echt prachtige verhalen (om jaloers van te worden) ... en ik heb weer een lekker chaotische ochtend op school. Nu gelukkig een tussenuurtje.

Groetjes, ook van Peter & Mara

• 06 Maart 2006 - 11:06

Henk De Waard:

He Rikkie pikkie,

Jullie hebt het daar vast naar je zin ! Geniet ervan dit zijn geen plekken waar je alle dagen komt. Pas op de ze geen coke in je koffer stoppen anders zien we jullie voorlopig nooit weer.

Groet Henk de Waard

• 06 Maart 2006 - 17:00

Harold En Christien:

he jongelui;
    tot nu toe klinken de verhaaltjes ons heel bekent in de oren.
    hebben jullie de arenal al horen rommelen.nog een prettige reis en maak ons niet te jaloers.

• 06 Maart 2006 - 17:44

Marry En Herry:

Heel fijn dat jullie zo genieten en ga daar vooral mee door. Wij zijn ook wel een klein beetje jaloers al was het alleen maar op de temperatuur, de winter wil hier niet om. De baby heet trouwens `Amber`, foutje gisteren. Groetjes Ma en Pa

• 06 Maart 2006 - 17:47

Wendi En Gerjan:

Zoals verwacht allemaal erg leuk. En inderdaad fijn om zo op de hoogte te blijven. Dos heeft gisteren gelijk gespeeld bij PKC 19-19. Eerst vrijheid, blijheid, maar op het laatst op het scherpst van de snee! (tenminste dat zeiden ze tijdens het verslag op de NOS) Hier verder alles oke, op naar de dag van morgen, verkiezingsdag! Dus wordt een drukke, lange dag, maar wel gezellig. Jullie zullen ook wel weer op gaan naar een vroeg op sta dag, maar dat hebben jullie vast wel over voor al dat moois aan de andere kant van de wereld.
    Gegroet, ons.

• 06 Maart 2006 - 17:47

Wendi En Gerjan:

Gegroet, ons.

• 06 Maart 2006 - 17:53

Dirk En Henny:

Ik heb nog nooit zoveel achter de cp gezeten.Dit is toch wel fantastisch zeg om iedere keer een verhaaltje te lezen van jullie en ben best wel een beetje jaloers.Maar ja, verschil moet en mag er zijn.
    Groetjes mam en ook maar van pap.

• 07 Maart 2006 - 12:24

Marjan:

Wat een belevenissen zeg!
    Moet Jeroen toch ook maar eens zo gek krijgen. Maar ja voorlopig zal dat wel niet lukken.
    Kijk weer uit naar het volgende berichtje!

Groeten Marjan.

• 07 Maart 2006 - 19:16

Marloes:

klinkt allemaal super daar ik hoop dat jullie nog veel meer leuke en spannende dingen gaan doen veel plezier nog groetjes!!!!!!