Dag 6 - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Margot en Rick - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Margot en Rick - WaarBenJij.nu

Dag 6

Door: Rick

Blijf op de hoogte en volg Margot en Rick

04 Maart 2006 | Costa Rica, Fortuna

Hallo allemaal,

We hebben vrij snel weer een internetcafeetje gevonden. Vandaag voer de reis van Rincon de la Vieya naar La Fortuna. Het was een lange reis (ca. 6 uur) over slechte wegen. We hebben geluncht in een Duits restaurant (Bratwursten). Ook weer veel dieren gezien onderweg zoals brulapen, gieren, toekans, wasberen en een drietenige luiaard .....
Genoeg nieuws onder de zon dus. Nu zijn we bij Arenal vulkaan die gedeeltelijk in de wolken zit. Het is een nog actieve vulkaan die als het helder is een oranje gloed geeft. Vanavond gaan we waarschijnlijk weer naar de Hot Springs omdat deze zicht geeft op de vulkaan die zo nu en dan nog lava spuwt. Morgen wacht een boottocht door de natuur.
Verder hebben we besloten om geen kaartjes te sturen omdat die dingen meer dan drie weken onderweg zijn.

So long Costa Rica.

Groet,

Margot en Rick

• 04 Maart 2006 - 21:41

Froukje:

He mensen.
    Wat geniet ik van jullie verhalen. Ik ben al onder de indruk, laat staan jullie.Wat een belevenis zeg. Veel plezier nog, ga jullie verhalen nog wel horen!
    Groetjes!

• 04 Maart 2006 - 23:24

Egwin:

Hey vakantiegangers... het klinkt allemaal erg goed en gezellig... Ben je zover weg, moet je nog Duits eten, het kan niet allemaal jodelahiti zijn... Geniet van je boottocht strax.

Ajo... :D :S :)

• 05 Maart 2006 - 09:15

Mas:

Sjonge jonge .. zo'n dure reis en dan kan er niet eens een kaartje van af. Als mensen geen zin hebben om een kaartje te versturen zeggen ze altijd dat de post er zo lang over doet ha ha.
    Waar blijven de foto's trouwens ? Have Fun !

Adios.

• 05 Maart 2006 - 10:20

Henny En Dirk:

Weer een mooie dag gehad, zo te lezen. En nu maar hopen dat je ook iets ziet van de vulkaan. Ga van het geld van de kaarten maar lekker een keer eten, daar heb je veel meer aan en wij zien op de foto's wel hoe het geweest is. Geniet er nog van. Groetjes Henny en Dirk.

• 05 Maart 2006 - 16:05

Herman:

hallo klinkt goed al die verhalen,veel plezier nog en de groeten van herman monique en anouk ps vandaag verloren met 19-12 in het koude hoogezand

• 05 Maart 2006 - 20:26

Iris:

Bratwursten ... die hebben wij afgelopen weekend in Winterberg ook gegeten. We hebben heerlijk geskied daar, ook mooi weer gehad met veel zon, maar er niet van verbrand.

Leuk om jullie verhalen te lezen (ik krijg steeds zo'n "wauw"-gevoel). Ik ben nu al erg benieuwd naar jullie foto's. Mijn vader zal vast ook geinteresseerd zijn in de mooie vogel-foto's.

• 06 Maart 2006 - 07:35

Peter:

MArgot ... was die brulaap niet toevallig Ri.. ? Want dat herken ik wel. Geintje, klinkt allemaal goed, ik krijg het idee dat jullie volgende keer meegaan naar de vogelbeurs.

Groet en veel plezier nog !