Terug in San José - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Margot en Rick - WaarBenJij.nu Terug in San José - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Margot en Rick - WaarBenJij.nu

Terug in San José

Door: Rick

14 Maart 2006 | Costa Rica, San José

Hallo allemaal,

Na Cahuita zijn we verkast naar Tortuguero. De tocht ging voornamelijk met de boot. Onderweg weer veel dieren gezien waaronder een krokodil en slingerapen. De lodges aldaar waren mooi en de natuur in het park geweldig. Ook het zwembad zag er goed uit alleen jammer dat een biertje 3 dollar moest kosten. Hoewel het in Tortuguero heel vaak regent hadden wij geweldig weer. De volgende dag stonden er twee excursies op het program. Beide met de boot en de eerste al om 6.15 uur. Deze eerste bleek een doorslaant succes met ca. 35 toekans. ´s Middags tijdens de 2e was de oogst schildpadden en een otter en natuurlijk allerlei reigers, vogels en ook apen. Vandaag ging de reis weer naar San José en het einde nadert. Straks nog even de stad in en morgen terug naar huis. Ik lees net dat Ajax het niet heeft gered..... jammer.
Tot later.

• 14 Maart 2006 - 21:59

Egwin:

Na alle vakantiepraat ben ik nu wel benieuwd naar foto's... en jammedat ik mijn carport weer moet inleveren! Groeten en tot snel...

• 15 Maart 2006 - 06:51

Wendi En Gerjan:

Jammer maar helaas, aan alle leuke dingen komt een einde. Het beste toegewenst voor de terugreis en tot gauw!!!!

• 15 Maart 2006 - 08:47

Mas.:

Klinkt allemaal heel super !! Ja, Egwin is z'n carport vanmiddag weer kwijt ha ha.
    En als jullie nog willen afkicken wat dieren betreft, bij mij thuis lopen de pony's, paarden en koeien al weer buiten, dus kom gerust langs.
    Goede terugreis en sterkte bij de US Customs !

• 15 Maart 2006 - 10:34

Iris:

Een goede terugreis gewenst!!!
    En als je wat vogels spotten betreft wil afkicken ... mijn vader heeft er nog wel wat te bekijken ... in voliere ... en in tuin.
    Schildpadden hebben jullie straks zelf ook weer in de kamer :-)