Weer thuis - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Margot en Rick - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Margot en Rick - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Rick

Blijf op de hoogte en volg Margot en Rick

16 Maart 2006 | Nederland, Meppel

15 Maart was de dag van de terugreis. Omdat we pas moesten vliegen om 15.30 uur Costaricaanse tijd hadden we mooi de tijd. Nadat we om ca. 9.00 uur waren opgestaan hebben we rustig ontbeten om vervolgens nog even wat te gaan drinken in het centrum van San José. Om 12.00 uur vertrok de bus vanaf het hotel want het inchecken duurde nogal even. Op het vliegveld werd Frederique Huydts gespot. Deze heeft een nieuw reisprogramma en daarvoor was ze in Costa Rica....toch leuk ...
Om 15.30 uur vertrok het vliegtuig naar Miami. In Miami ging het allemaal iets sneller dan in Orlando op de heenweg, al duurde het nog veel te lang. Het laatste stuk van bijna 9 uur was lang. Om ca. 11.45 uur landden we op Schiphol en werden we verwelkomd door Dirk en Henny. Het mag geen verrassing heten dat het hier in Nederland ietsie koeler is dan dat we de laatste tijd gewend zijn.
Thuis aangekomen hebben we even twee uurtjes slaap gepakt en nu zit ik te typen. Het zit erop. We hebben een geweldige vakantie gehad en we kunnen een ieder die van beesten en mooie natuur houdt (en natuurlijk van het Pura Vida) aanbevelen om naar Costa Rica te gaan.
We hopen dat jullie de reisverslagen met veel plezier hebben gelezen. Wij waren in ieder geval blij met de vele reacties.

Tot later......in Nederland.

Margot en Rick

• 16 Maart 2006 - 19:03

Gerrit En Elly:

Hallo Margo en Rick,
    Fijn dat jullie ook de terugreis weer goed hebben doorstaan.
    Jullie reisverslagen hebben we met veel interesse gevolgd en mogelijk krijgen we nog eens een moment dat we wat foto's mogen bekijken.
    Groetjes,
    Gerrit en Elly.

• 16 Maart 2006 - 20:04

Gerjan En Wendi:

Welkom weer terug. En inderdaad de temperatuurschok zal groot zijn. Blij te horen dat jullie weer veilig thuis zijn. We zijn erg benieuwd naar de foto's en hebben inderdaad ook met veel plezier de berichtgeving gelezen! Nu op naar de live-verhalen. Tot gauw, Wendi en Gerjan

• 17 Maart 2006 - 11:25

Peter, Iris & Mara:

En nu wordt het tijd voor het fotoboek op deze website. Dat vinden alle trouwe bezoekers vast leuk. Tot gauw!!