De Afrika vakantie nadert - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Margot en Rick - WaarBenJij.nu De Afrika vakantie nadert - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Margot en Rick - WaarBenJij.nu

De Afrika vakantie nadert

Door: Rick

Blijf op de hoogte en volg Margot en Rick

29 Oktober 2006 | Nederland, Meppel

Hallo allemaal,

Onze vakantie naar Zuidelijk Afrika nadert. Margot heeft al vakantie en ik moet nog twee daagjes werken. Woensdag 1 november is het vertrek naar Kaapstad voor het begin van de rondreis door Zuid- Afrika, Namibië, Botswana en een klein stukje Zambia.
Ik ben nu alvast met het verslag begonnen omdat onze computer het alleen doet als het hem uitkomt. Tijdens onze reis zullen we, zo goed en zo kwaad als het gaat, verslag doen van onze belevenissen. Mocht je geen belang hebben bij dit verslag, geef dit dan aan, dan verwijderen we je uit de maillist.
Wij gaan nog even door met onze voorbereidingen en melden ons later weer.

Groet,

Margot en Rick

• 29 Oktober 2006 - 06:56

Marcello:

Buongiorno !

Tuurlijk wil ik graag weten hoe het jullie vergaat in Afrika ..
    Nogmaals heel veel plezier en pas op voor de wilde dieren ha ha.

Marcello.

• 29 Oktober 2006 - 07:52

Hoi Neo Afrikaantjes:

Ben blij te lezen dat jullie er klaar voor zijn / raken. Zelf ben ik er ook wel klaar voor om wat opgewekte vakantie verhalen te lezen dus kom maar op ...
    Ik drink de komende weken zuidafrikaanse wijn en zeker eentje op jullie vakantie pret.

Groet Peter

• 29 Oktober 2006 - 09:12

Wendi En Gerjan:

Margot en Rick, wij willen in de mailinglist blijven hoor! Het is heel leuk om jullie te volgen, dus dat zullen we dan ook zeker doen. Succes met de laatste voorbereidingen en alvast heel veel plezier gewenst.
    Groet Wendi en Gerjan

• 29 Oktober 2006 - 10:19

Jan En Ine:

Hallo Rick en Margot,
    Jullie zijn ons voor want we hadden nog even willen mailen voor jullie vertrek! Nogmaals een hele fijne vakantie, goede reis en hopelijk ook zo'n leuke reisgenoten als wij waren!!!(grapje)
    Wij kijken uit naar jullie reisverslag en wij denken met een beetje jaloezie hoe fijn het zal zijn!
    Heel veel plezier,

Jan en Ine

• 29 Oktober 2006 - 12:41

Jeroen & Marjan:

Huuj daor.
    Wij wensen jullie alvast een hele mooie tied toe.
    Geniet er van en we horen/lezen wel hoe het jullie vergaat.
    Een goede reis.....

• 29 Oktober 2006 - 17:25

Herman & Monique:

Ha Rick en Margot,

Heel veel plezier tijdens jullie rondreis in Afrika en geniet ervan, hè!

groetjes Herman en Monique

• 29 Oktober 2006 - 18:29

Harold En Christien:

Heel leuk om mee te lezen en leven.
    Deze bestemming staat ook nog op ons verlanglijstje, dus handige tips zij altijd welkom.
    Heel veel plezier!!!!

• 29 Oktober 2006 - 20:50

Gerda En Jack:

hoi, Margot en Rick, we kijken natuurlijk uit naar jullie verhalen. Die geven ons dan ook weer een vakantiegevoel. Om een beetje in jullie sferen te komen zijn we vorige week naar Blijdorp geweest. Die beesten daat leken ook wel vakantie te houden. Dat zal in Afrika wel anders zijn. Veel plezier! Dat gaat vast wel lukken.
    groetjes.

• 30 Oktober 2006 - 09:47

Iris:

Mijn e-mailadres kan helaas geen berichtjes meer ontvangen van waarbenjij.nu's. Ik ga het maar eens met een ander adres proberen. En anders hoor ik het wel van Peter of kijk ik gewoon regelmatig even op jullie site.
    Rick, werk ze nog even.

Groetjes, Iris

• 30 Oktober 2006 - 22:57

Ans En Henk Hek:

Graag willen wij alles horen fijne vac.een dikke kus voor Margo

• 31 Oktober 2006 - 09:54

Gerrit En Elly:

Hallo Rick en Margot
    Ook langs deze weg nogmaals een heel fijne vakantie met hopelijk weer zeer veel overweldigende indrukken en veel plezier.
    Als "bezorgde" 65 plussers zeggen we ook nu toch maar weer:
    Wees alert en vooral voorzichtig en geniet met volle teugen.
    Goede reis.
    Gerrit en Elly

• 01 November 2006 - 14:20

Henny En Dirk:

Wij hopen dat jullie een voorspoedige reis hebben gehad en nu in een zonnig Kaapstad zitten. Wij hebben de koffers ondertussen weer uitgepakt en kunnen weer "genieten'van het herfstweer en de storm hier. We wensen jullie heel veel plezier en zien de berichtjes met belangstelling tegemoet.
    Groetjes Henny en Dirk.

• 01 November 2006 - 19:53

Wendi En Gerjan:

Hallo daar in Afrika,

Hopelijk hebben jullie een goede reis gehad en staan jullie weer met beide beentjes op de grond. Margot, de steakmessen zijn binnen hoor, we hebben inderdaad de terugweg geshopt bij Ikea! Lekker gegeten en bijgekletst bij paps en mams en zijn nu weer thuis voor de buis. De verhalen van paps en mams waren fantastisch, dus als jullie ook zo'n reis gaan beleven komt het helemaal goed! Geniet ervan en pas goed op elkaar. We wachten vol belangstelling op nader bericht.
    Groeten uit Nieuwleusen.