Swakopmund - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Margot en Rick - WaarBenJij.nu Swakopmund - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Margot en Rick - WaarBenJij.nu

Swakopmund

Door: Rick

Blijf op de hoogte en volg Margot en Rick

10 November 2006 | Namibië, Swakopmund

Hallo allemaal,

We hadden even wat tijd over, en nog in Swakopmund, weten we waar te internetten. Leuk om jullie reacties te lezen. Enkele wekken onze nieuwsgierigheid .....

Gisteren heerlijk gegeten in De Kelder. Vanmorgen hadden we dolfijncruise. We hebben heel veel robben gezien. Ook waren er pelikanen en dolfijnen. Twee robben kwamen zo aan boord van ons bootje. Dat was heel byzonder. Straks gaan we quadrijden. Als de mogelijkheid zich weer voordoet zullen we berichten. Morgen gaan we richting Etosha met 1 tussenstop. Zondag komen we daar dus aan en het is de bedoeling dat we dan veel wilde dieren gaan zien.
Groeten vanuit een bewolkt Swakopmund. Hier is het slechts een graadje of 20.

• 10 November 2006 - 18:39

Wendi En Gerjan:

Hallo Margot en Rick,

Jeetje, 20 of 40 graden dat is nogal een verschil. Volgende keer er maar tussenin, 30 graden lijkt me een mooie temperatuur. En zo maar meevaarders, dat zal een hele bijzondere ervaring geweest zijn. Wel mooi dat je zoveel dieren ziet en ook van zo dicht bij. We zijn erg benieuwd naar de foto's! Geniet er lekker van en maak er wat moois van! Hier alles oké, en met het weekend voor de deur zeker!

Groetjes Wendi en Gerjan

ps. Bedankt voor de kaart, hij staat op de vensterbank hoor!

• 10 November 2006 - 21:26

Ans En Henk:

We vinden het spannend en
    kijken uit naar elk bericht,groeten

• 11 November 2006 - 11:13

Ed En Arina:

Dag allebei. We zijn net terug uit China en dat was fantastisch! Ook jullie hebben het prachtig las ik. In Swakopmund ben ik ook geweest! Hebben jullie het mineralen museum gezien?

Veel plezier nog en de groeten van,

Ed en Arina

• 11 November 2006 - 11:14

Marry En Herry:

Fijn dat jullie weer "in beeld" zijn. We genieten van jullie verhalen en vinden het vooral fijn dat jullie het zo naar de zin hebben. Jammer van de reisleider maar je zult het er mee moeten doen. Hier gaat verder alles goed. Groeten van ons.

• 11 November 2006 - 15:34

Henny En Dirk:

Temperatuur in Swakopmund is voor Rick waarschijnlijk wel beter dan de 40 graden enkele dagen geleden. Maar ondanks warm of minder warm, jullie zijn zeer actief en beleven weer veel. Guadrijden lijkt ons ook wel heel mooi. We hopen inderdaad dat jullie in Etosha veel dieren zullen zien en maak er ook mooie foto's van. Veel plezier en de groetjes uit Ruinen.

• 12 November 2006 - 11:08

Gerrit En Elly:

Hallo Rick en Margot,
    Ook jullie volgen we weer met veel interesse en wat we lezen is weer zeer indrukwekkend.
    En Rick we hebben je vader in een prachtige jurk gezien en z'n figuurtje komt dan echt verrassend goed uit.
    Veel plezier verder en de groetjes,
    Gerrit en Elly

• 12 November 2006 - 17:04

Iris:

Ajax heeft vandaag met 0-1 van PSV verloren. Balen he?!