Hete laatste dagen? - Reisverslag uit Chéticamp, Canada van Margot en Rick - WaarBenJij.nu Hete laatste dagen? - Reisverslag uit Chéticamp, Canada van Margot en Rick - WaarBenJij.nu

Hete laatste dagen?

Door: Rick en Margot

Blijf op de hoogte en volg Margot en Rick

19 Juli 2011 | Canada, Chéticamp

Hoi allemaal,
Gisterochtend zijn we, zoals te doen gebruikelijk. vroeg vertrokken. Het weer was goed. Het is nu steeds ruim boven de 20 graden. Het is even wennen. Dat het warm is wil echter niet zeggen dat het ook steeds helder is. Integendeel. Het is vaak bewolkt of erg mistig. Gisteren zijn we de Cabottrail op gegaan. Volgens de mensen hier, de mooiste weg van de wereld, maar dat hebben we wel eens meer gehoord. Via die weg rijd je zo het Cape Breton National Park in. Zeker een hele mooie natuur. We hebben er lekker kunnen rondlopen voordat het zicht ons definitief werd ontnomen door de wolken.
Vervolgens zijn we doorgereden naar ons verblijf voor twee nachten. Het is een leuke B&B. We hebben de kamer iets ge-upgrade en hebben nu een Kingsize bed en een keukentje. De extra kosten kunnen zo mooi worden opgevangen door zelf te koken. Ons bint zuunig he.
Na lekker geslapen te hebben, vanmorgen alweer vroeg uit de veren. De voorspelling was in de ochtend zon en een spatje regen en in de middag alleen maar regen. We hebben de Skyline wandeling gelopen. Zeker de moeite waard. We waren er erg vroeg en er was dus bijna geen mens. Op het uizichtpunt kregen we ineens vanuit het niets Pestvogels voor de lens. Bonus! De terugweg van de wanddeling was erg modderig maar het was 24 graden en zonnig dus de modder namen we op de koop toe. Terug bij de auto was het parkeerterrein vol. Nu moest je in de polonaisse naar boven. Blij dat we vroeg waren. Op het moment winnen de wolken het van de zon, maar we hebben goede hoop dat het beter wordt. We willen nog even met een Zodiac het water op, op zoek naar walvissen. Eventueel kan dat morgen ook nog. Morgen zou het zeker mooi weer worden. Morgen gaan we naar ons laatste onderkomen alweer. Jammer maar helaas. Voorlopig genieten we er nog even van.
Tot later allemaal.
Margot en Rick

• 19 Juli 2011 - 17:01

Marry En Herry:

Fijn dat het weer wat beter wordt en dat jullie het naar de zin hebben, maak van de laatste paar dagen dan ook nog maar wat moois dan komen jullie met een voldaan gevoel weer thuis, liefs van Ma en Pa

• 19 Juli 2011 - 17:19

Gerda:

moi dapper volk,

met rode oortjes lees ik al jullie bevindingen. geweldig. ben benieuwd naar de fotoos. volgens mij veel, heel vele mooie kieken. ik zie ze tzt graag. maak er leuke laatste dagen van. groetjes gerda

• 19 Juli 2011 - 20:18

Gerjan En Wendi:

Geniet er inderdaad nog maar even van met misschien nog een paar dagen lekker weer en nog meer bonussen!

Groetjes Gerjan en Wendi

• 20 Juli 2011 - 12:40

Iris:

Hoi,

Wij zijn ook bezig met onze laatste dagen ... werkdagen dan! Voor ons lonkt de vakantie nu ... zaterdag gaan we weg.
    Reizen we dan net langs elkaar heen? Jullie gaan in ieder geval door de lucht en wij over we weg. ;-)

Groetjes, Iris

• 20 Juli 2011 - 12:47

Henny En Dirk:

Ja het eind is alweer in zicht, dus geniet nog even van de laatste dagen en we wensen jullie alvast een heel goede terugreis.
    Groetjes uit Ruinen.