Regen regeert - Reisverslag uit Cow Head, Canada van Margot en Rick - WaarBenJij.nu Regen regeert - Reisverslag uit Cow Head, Canada van Margot en Rick - WaarBenJij.nu

Regen regeert

Door: Rick en Margot

15 Juli 2011 | Canada, Cow Head

Hoi allemaal,
De voorspellingen waren niet al te best. De wekker stond op 7.00 uur om dan even te kijken hoe het leek. Nou, het leek goed. Meteen op pad want om Gros Morne in te gaan waren er wat kilometers af te leggen. We zitten inmiddels ruim over de 4000 km.
We zijn even gestopt bij het Visitor Centre om een Parkpass voor morgen te kopen. Voor vandaag hadden we hem nog.
Na deze stop werd het weer steeds slechter. We hebben nog wat belangrijke punten in het park bezocht maar hebben besloten dat het geen weer was om te wandelen. Dat is toch vaak lastig als je bijna elke dag op een andere locatie zit. Je kunt je moeilijk zeiknat laten regenen. Maar als je in Canada wat wilt zien moet je grote afstanden afleggen....
We waren vroeg weer in het hotel. Zo rond 14.30 uur. Na wat gelezen te hebben, zijn we om 17.30 uur naar het restaurant gegaan, waar we nu net vandaan komen.
De weersverwachting voor morgen is weer wat bijgesteld en lijkt wat beter. Fingers crossed.
Morgen vroeg op pad om hopelijk veel te zien en vast te leggen.
Allemaal bedankt voor de felicitaties. We hopen voor jullie ook op mooi weer, want dat laat ook nogal te wensen over. En naar de digitale radio luisteren, want de mast in Smilde zal eerst nog wel niet klaar zijn. We hebben hier satelietradio in de auto. Zouden jullie misschien ook moeten proberen :)
Groeten uit een erg nat Koe Hoofd.

• 15 Juli 2011 - 22:06

Gerjan En Wendi:

Het is hier nu precies 00.00 uur, dus 16 juli. Margot van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

Ja, wij zijn weer terug en hebben helaas het mooie weer achter ons gelaten. Al viel het vandaag nog mee, een flauw zonnetje en een graadje of 20, maar voor de komende dagen voorspelt het niet veel goeds. Wij hopen dat jullie wel iets beter weer krijgen, maar goed zo niet maak er dan ook wat moois van. Het is vast hoe dan ook een mooie ervaring. En een poosje lekker lui lezen is ook niet verkeerd hoor, het is tenslotte wel vakantie. Maak er wat van en we wachten met plezier op een volgend verhaal.

Groetjes weer uit Nieuwleusen.

• 16 Juli 2011 - 00:18

Egwin:

Hier was het weer prima hoor en de radio hebben we niet gemist... ;-)
    Nu net uit de kroeg, daar was het klimaat en de muziek prima.
    Misschien moeten jullie dat ook eens proberen :-)

Groeten...
    Hopelijk voor jullie morgen (straks) mooi weer...

• 16 Juli 2011 - 00:34

Egwin:

Margot, nogmaals van harte met je 3#-ste verjaardag hè... een beetje mooi weer zou dan wel fijn zijn :-)

• 16 Juli 2011 - 06:05

Herman En Monique:

Hey, Margot (en Rick natuurlijk ook)

Gefeliciteerd, hè, met je 38e!
    Maak er een mooie dag van (dat zal daar vast wel lukken!).

Groetjes Herman en Monique

• 16 Juli 2011 - 11:39

Fam. Schoonvelde:

Hallo vakantiegangers,

Margot van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Rick jij natuurlijk ook gefeliciteerd met je meisje!!
    Mooie plek op de wereld lijkt me om je verjaardag te vieren!!! Ik heb zelf mijn verjaardag een aantal keren in oostenrijk gevierd...ook erg leuk!!
    Veel plezier en we lezen graag jullie dagboek!

Groetjes Geuchien, Geke, Bart en Dian

• 16 Juli 2011 - 11:58

Peter, Iris & Kids:

Hoi Rick en Margot,

Mara vroeg vanochtend: "Hoeveel juli is het?"
    Ik dacht eerst: "Wat doet dat er nou toe", maar toen ik antwoord gaf zei Mara:
    "Dan is Margot jarig!" Dat had ze net op de kalender op de wc gezien. :-)
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Margot! Hopelijk heb je mooi weer en mooie "plaatjes" kado gekregen.
    Wij hopen dat het slechte weer voor onze vakantie en voor jullie voorlopig op is. Wij hebben nog een weekje te gaan ...

Groetjes, Peter & Iris
    en een dikke knuffel van Mara, Dione & Jens

• 16 Juli 2011 - 18:48

Jan En Ine:

Hallo vakantiegangers,

Margot van harte gefeliciteerd met je
    verjaardag!!! Flauw he, wij lezen dit in de reacties, we wisten het niet!!