Dag 4-6: beestenboel - Reisverslag uit Tshipise, Zuid-Afrika van Margot en Rick - WaarBenJij.nu Dag 4-6: beestenboel - Reisverslag uit Tshipise, Zuid-Afrika van Margot en Rick - WaarBenJij.nu

Dag 4-6: beestenboel

Door: Margot en Rick

Blijf op de hoogte en volg Margot en Rick

25 Oktober 2013 | Zuid-Afrika, Tshipise

Hoi allemaal.

Hier weer een berichtje vanuit Zuid Afrika. Alles verloopt hier goed. De mensen in de groep hebben elkaar nu een beetje leren kennen en het is gezellig. Cardi, onze reisleidster, zorgt ervoor dat het ons aan niks ontbreekt. Ze kookt ontbijt en diner, want stilzitten kan ze niet. Een beetje een Zuidafrikaanse Margot zeg maar. De chauffeur Kevin komt ook los en is een prima jongen.
De afgelopen dagen waren druk met game drives. We hebben al leeuwen, olifanten, giraffes, neushoorns en nog vele andere beesten gezien. Met het fotograferen gaat het aardig. Er mag alleen nog wel wat bijzonders gebeuren. Gisteren kregen we een lekke band op de plek waar de avond ervoor nog 3 luipaarden zijn gezien. Allemaal uitstappen dus in gevaarlijk gebied. Ach, we zijn niet zo snel onder de indruk, haha. Bij de laatste game drive gistermiddag leek het of ze dieren massaal verlof hadden opgenomen. Weinig gezien dus. De onderkomens zijn top. Gisteren hadden we een huisje midden in een wildpark. Geweldig uitzicht en best wel spannend natuurlijk. Nu zitten we in een huisje bij een kuuroord. Gisteren al ff een helend badje genomen. Straks gaan we voor 3 dagen het Krugerpark in. We houden jullie op de hoogte.
Groet, Margot en Rick

• 25 Oktober 2013 - 09:03

Wendi:

Hmmm onderkomen in een kuuroord, klinkt goed. En al behoorlijk wat gezien, leuke groep, klinkt als een mooie vakantie tot nu toe. En nu naar Krugerpark hopelijk zijn de beestjes een beetje wakker daar. Vraagje van Elin: zijn er ook koe, varken en kip? Want neushoorn, leeuw en giraf komt nog niet echt in mijn woordenboek voor :-)

Nog veel plezier.

Groetjes van ons allemaal,

Wendi

• 25 Oktober 2013 - 09:54

Iris:

Leuk hoor om weer een verhaal van jullie te lezen. Klinkt goed! En ik moest vreselijk lachen om de Zuid-Afrikaanse Margot. Beeld is direct gevormd! :-) Veel plezier in het Krugerpark.

• 25 Oktober 2013 - 10:12

Herry En Marry:

Nou,zo,n helend badje....heerlijk.
    Wij hebben gisteren dieren gekeken in 'de nieuwe wildernis' heel wat anders, maar mooi.
    Heel veel plezier in het Krugerpark en tot later.
    Groet van Herry en Marry.

• 25 Oktober 2013 - 10:34

Jan En Ine:

Klinkt heerlijk bij zo'n kuuroord!
    Hopelijk hebben de dieren geen "verlof" meer de komende dagen!
    Veel plezier in het Krugerpark!

Groetjes uit Asten

• 25 Oktober 2013 - 10:54

Dirk En Henny:

wat hebben jullie al weer veel dieren gezien en een overnachting bij een kuuroord is ook niet mis. we hopen dat de dieren niet lang verlof hebben want daar komen jullie uiteindelijk niet voor. we wensen jullie veel plezier in het Krugerpark. is vast en zeker de moeite waard. Liefs pap en mam.

• 25 Oktober 2013 - 17:15

Haralt, Ciska & Fien:

Hoi!

Mooi om de verhalen te lezen van weer een bijzondere reis. Gaat het lukken om de big 5 op de foto te zetten? Veel plezier!

Groet uit Nijeveen.