Toewerken naar vertrek - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Margot en Rick - WaarBenJij.nu Toewerken naar vertrek - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Margot en Rick - WaarBenJij.nu

Toewerken naar vertrek

Door: Rick en Margot

Blijf op de hoogte en volg Margot en Rick

29 Juni 2011 | Nederland, Meppel

Hoi allemaal,

We staan weer eens aan de voorvooravond van een verre reis. De trip brengt ons deze keer naar Noordoost Canada, ook wel Atlantisch Canada genoemd. We verwachten daar mooie onherbergzame natuur, niet al teveel mensen, een klimaat als het onze, veel walvissen, dolfijnen ed., en hopelijk krijgen we een ijsbeer te zien op veilige afstand.
Vertrek staat gepland donderdag om 14.00 uur vanaf schiphol. We vliegen naar Reykjavik waar we zo'n 4 uur moeten wachten om vervolgens door te vliegen naar Halifax, Nova Scotia. Vanaf daar gaan we door New Brunswick,het onontgonnen Labrador en Newfoundland om daarna weer terug te keren in Halifax. We hebben een 4x4 huurauto ter beschikking en we overnachten in motels en hotels. We hebben overwogen een laptop mee te nemen, maar dat wordt wat teveel van het goede als je al onze fotospullen alleen al bekijkt. We moeten jullie dus op de hoogte zien te houden vanaf eventueel aanwezige computers in hotels of vanuit een verdwaald internetcafé. Wij zullen als altijd ons best doen.
Mocht je de verhalen niet willen volgen dan kun je je dmv een eenvoudige handeling uitschrijven van deze site. Reacties op onze verhalen zijn van harte welkom. We hopen zelf natuurlijk veel te kunnen vertellen.

Groeten en tot later,
Margot en Rick

• 28 Juni 2011 - 22:37

Egwin:

Hey familie, maak er iets moois van. Geniet van de ongerepte natuur en mooie foto's zullen er zeker komen.
    Ik hou jullie op internet in de gaten !

Groeten

Egwin

• 29 Juni 2011 - 07:10

Anne:

Wouwiiiiii Rick, dat klinkt goed! Enjoy enjoy! Greetz Anne

• 29 Juni 2011 - 08:03

De Schoonveldes:

Hé Rick en Margot,

Heerlijk het staat al weer voor de deur jullie vakantie!!! Ga er maar lekker van genieten. Wij hopen weer heel veel van jullie te mogen lezen. Op die manier zijn wij er een klein beetje bij en hebben wij ook een beetje dat vakantie gevoel.
    Pas goed op elkaar en genoeg geheugen mee zelf :) en voor je fototoestel.

Groetjes van ons allen

• 29 Juni 2011 - 10:30

Gerda Kampen:

Hey globetrotters, wat een prachtige reis gaan jullie maken althans dat dreigt te gebeuren. donderdag al weg. ik laat me graag weer verrassen door mooie teksten en fotoos. heeeeel veeeel plezier en al het goede toegewenst. smok gerda

• 29 Juni 2011 - 14:33

Gerrit En Ellie:

Dit lijkt weer een heel ander avontuur te worden in vergelijking met voorgaande reizen.
    Wij kijken uit naar jullie verslagen en hopen dat het een groot succes mag worden voor jullie.
    Doe voorzichtig en veel plezier.
    Groetjes.

• 29 Juni 2011 - 14:52

Jeroen & Marjan:

Hoi Rick en Margot,

Een hele fijne, mooie vakantie toegewenst. Het moet daar erg mooi zijn.
    Geniet ervan, wij kunnen hopelijk meegenieten van jullie avonturen.

Grtjs van ons

• 29 Juni 2011 - 16:54

Gerjan En Wendi:

Hoi beidjes,

Jawel, het is weer zover. Een mooi uitziende reis staat op het punt van beginnen. Geniet er van, maak er wat moois van en maak mooie foto's, zodat wij de reis later ook kunnen meebeleven. Doe voorzichtig.

Groetjes Gerjan en Wendi

• 29 Juni 2011 - 17:42

Hans:

Hey leute, enjoy de komende weken en hou ons op de hoogte van jullie trip. Tot over 4 weken! groet Hans

• 30 Juni 2011 - 14:22

Fam Bruins.:

Hallo,
    Beetje laat, maar een goede vakantie.
    Veel plezier, en lekker genieten.

Groetjes DJ,Emmy,Jari en Vera

• 30 Juni 2011 - 15:06

Poldertjes:

Natuurlijk een hele mooie reis toegewenst met heel veel mooie verhalen..... en daar kunnen wij (Martijn, Lieke en Jasper vinden het altijd super leuk om te lezen) dan weer van genieten.

Groet,
    Regina

• 01 Juli 2011 - 15:27

Jan En Ine:

Hallo Margot en Rick,

Vanuit een heel mooi Noorwegen, wensen we jullie 'n hele mooie reis
    toe!! De foto's zien we later wel weer!
    Geniet ervan!
    Groetjes Jan en Ine

• 02 Juli 2011 - 13:49

Fam Smitzel:

moi

een hele fijne vakantie , veel plezier en uitkieken met die grote auto,en pas op veur de {[ijs] beren

groeten fam smitzel