Dag 5 de mist in en dag 6 - Reisverslag uit Dalhousie, Canada van Margot en Rick - WaarBenJij.nu Dag 5 de mist in en dag 6 - Reisverslag uit Dalhousie, Canada van Margot en Rick - WaarBenJij.nu

Dag 5 de mist in en dag 6

Door: Rick en Margot

Blijf op de hoogte en volg Margot en Rick

05 Juli 2011 | Canada, Dalhousie

Hoi allemaal,
Na een mistige dag 4 volgde een mogelijk nog mistiger dag 5. Heel erg jammer want we hadden grote plannen. De Fundy Trail hebben we nog wel gevolgd maar eigenlijk tegen beter weten in.... Geen zicht. Daarna volgde nog een lange trip naar Fredericton. Ook nog eens een waardeloos hotel, maar goed, kop op.
Vandaag brak de zon weer door en we reden naar Kouchibouguac National Park. We gingen op voor de Osprey wandeling die we, vanwege heel erg veel water, af hebben moeten breken. Daar is gisteren nogal noodweer geweest... In het mooie weer zijn we vervolgens door een erg mooi gebied naar Dalhousie gereden. Vlak voor de afrit zagen we een serie 'ooievaarsnesten', die, naar later bleek, hier voor visarenden (ospreys) worden gebruikt. Toeval bestaat niet. We hebben nog een paar mooie foto's kunnen maken. Morgen een relatief korte reisdag naar Quebec. Tot later. Groet, Margot en Rick

• 06 Juli 2011 - 08:08

Henny En Dirk:

Hallo Margot en Rick,
    Jammer dat jullie een paar mistige dagen hebben gehad, maar dat is niet anders. Hopelijk de komende tijd goed weer zodat jullie weer volop kunnen genieten.

Groetjes van ma en pa uit Ruinen.

• 06 Juli 2011 - 08:23

Fam. Schoonvelde:

Toch wel erg jammer dat je ook bij jullie voor sommige dingen afhankelijk bent van het weer. Geniet er maar lekker van, zodat wij weer kunnen genieten van jullie heerlijke verhalen. We maken er zelf een beeld bij tot we de vele prachtige foto's van jullie zien.
    Groetjes ook uit Ruinen maar dan van Oldenhave ( waar inmiddels de bestaande stal helemaal is afgebroken)
    Morgen ( donderdag) komen ze spanten zetten voor het nieuwe gedeelte

• 06 Juli 2011 - 08:52

Gerrit En Ellie:

Gewend aan de vaak wisselende weersomstandigheden in ons thuislandje weten we dat er na regen altijd weer zonneschijn komt.
    Met jullie creatieviteit vinden jullie ongetwijfeld de weg tot het welslagen van deze geweldige trip.
    Heel veel plezier en de zon komt er aan.
    Groetjes vanuit een regenachtig Meppel

• 06 Juli 2011 - 22:53

Herry En Marry:

Morgen weer een nieuwe dag,met veel zon hopen wij voor jullie. Geniet er van. liefs van pa en ma.

• 06 Juli 2011 - 22:53

Herry En Marry:

• 07 Juli 2011 - 19:00

Jan En Ine:

Hallo vakantiegangers,

Het is weer een hele mooie reis die jullie maken, zo te lezen! Alleen jammer van de mist.
    Als wij wifi hebben op de camping en
    tijd lezen we een paar reisverslagen
    tegelijk!
    Hopelijk genieten jullie net zoveel als wij in Noorwegen, maar hier mag het ook wat beter weer worden!

Heel veel groetjes van Jan en Ine

• 07 Juli 2011 - 21:17

Gerjan En Wendi:

Hoi beiden,

Tja, mist is niet dat wat je hebben wilt op vakantie, maar het is niet anders. Gelukkig na mist komt de zonneschijn. Genoeg te zien en te beleven zo te lezen, dus nog veel plezier en succes met de foto´s, we zijn benieuwd.

Groeten uit het zonnige en lekker warme Fuerteventura.